
عضو شورای عالی فضای مجازی: بازیهای رایانهای بومی رقیب گیمهای خارجی هستند و میتوان با ترجمه محصولات بومی به زبانهای مختلف، امکان انتشار گیمهای ایرانی در دنیا را بیش از پیش فراهم کرد/ به دلیل عدم توجه به کپی رایت صنعت بازیهای رایانهای نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند
به گزارش «نسیم»، رسول جلیلی افزود: – صنعت بازی رایانه ای در جامعه جهانی با توجه به فضای موجود و تاثیرگذاری فرهنگی عظیمی که دارد، جایگاه نسبتا خوبی را پیدا کرده و سرمایه گذاران خوبی را به خود جذب کرده است. – در جامعه ایرانی، به دلیل بی توجهی به قانون حمایت از مالکیت معنوی […]
ثبت دیدگاه